Vandaag Boten Reviews

Huis in t Veld uit Bathmen

Auto zag er keurig uit. Bij een volgende keer kom ik zeker bij jullie terug.

Sonderman uit Haarlem

De procedure van de offerte aanbieding moet beter. De garage zelf kan ik positief beoordelen.

Pieter uit Nieuwegein

De service van Vandaag vind ik geweldig ! ! Klein minpuntje: ik heb bij de vorige aanmelding geen uitnodiging gehad om mijn betaalde bedrag terug te winnen.

Alwyn van den Berg uit Gastel

Ik ben bijzonder tevreden. 's Morgens werd de auto op het afgesproken tijdstip opgehaald en 's middags werd'ie netjes terug gebracht. De auto was spik&span schoon niets om op aan te merken. Ook het op de hoogte houden via de e-mail werk prima. Ik zal zeker een volgende keer weer bij jullie deze service aanvragen. Bedankt!

Patricia uit

Fijne service bij de autogarage. Service Right regelt alles van A to Z.

C.W. Kwok uit

perfect

W. van Breukelen uit Amsterdam

Direct en vriendelijk geholpen. Auto doet het weer goed.

GOEDHARD uit Doetinchem

Tevreden. Netjes volgens afspraak opgehaald en afgeleverd De apk die men uitvoerde was niet afgesproken.

S. Wijga uit Ommen

Het plannen ging moeizaam, maar het vervoer was, een maal gepland, prima.

Roland Speek uit Noordwijk

zoals altijd snel en correct behandeld . Zal in de toekomst Vandaag blijven benaderen voor het onderhoud aan mijn wagen.

BEKIJK & BOEK

Stap 1

Selecteer op onze website uw boot dienst & u ziet direct onze voordeelprijs.

Stap 2

Kies een datum & garage waarop u het onderhoud uit wilt laten voeren.

Stap 3

Uw boot is in goede handen bij een van onze erkende servicepunten bij u in de buurt.

BEKIJK & BOEK

Waarom Vandaag Boten?

Al meer dan 100 boot onderhoud servicepunten zijn landelijk aangesloten bij Vandaag Boten

Erkende specialisten

Landelijke online platform met klantenservice

Garantie op het onderhoud

Vaste voordeelprijs

Acties bij Vandaag Boten

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.

Oke