Vandaag Boten Reviews

Degene klas uit Capelle aan den IJssel

ik ben zeer tevreden over hoe . ik geholpen ben door vak garage

Petra de Kort uit

Ik heb de afspraak geannuleerd .

K van Dalen uit

Online geboekt en mijn auto werd gehaald en gebracht . Helemaal schoon van binnen en geen rook lucht meer. Zeer tevreden over de goede service van Kroon Cars in Ede. Karel

Henderikus Bijl uit

Uitstekend en to the point. En het service adres heeft ook prima werk geleverd.

E. Tjittes uit Heerenveen

Prima communicatie en duidelijke uitleg bij aflevering over geleverde dienst

R. Oostebring uit Groningen

Goed contact met zowel vandaag als met de andere partij! Zeer tevreden over het resultaat en de bemiddeling.

van der Klauw uit Heemstede

Ik ben snel en adequaat geholpen!

Rebecca Kalbfleisch uit Jisp

Prima verlopen, vriendelijk personeel. \"Gewoon goed\".

H.L. Grooters uit Andelst

de garage in Nijmegen heeft goed werk geleverd. Het ophalen en weer terugbrengen is een erg goede service. Het repareren duurde iets langer dan zij gedacht hadden(kostenoverschrijding voor hen?), maar het was op tijd voor mij. Ik kon het de volgende dag ophalen bij mijn familie waar ik op verjaardagsvisite was. Een prima service waarvan ik het bestaan niet kende, maar nu wel en het zal propageren.

gg mulder uit Almelo

goede service,ik ben snel en netjes geholpen

BEKIJK & BOEK

Stap 1

Selecteer op onze website uw boot dienst & u ziet direct onze voordeelprijs.

Stap 2

Kies een datum & garage waarop u het onderhoud uit wilt laten voeren.

Stap 3

Uw boot is in goede handen bij een van onze erkende servicepunten bij u in de buurt.

BEKIJK & BOEK

Waarom Vandaag Boten?

Al meer dan 100 boot onderhoud servicepunten zijn landelijk aangesloten bij Vandaag Boten

Erkende specialisten

Landelijke online platform met klantenservice

Garantie op het onderhoud

Vaste voordeelprijs

Acties bij Vandaag Boten

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.

Oke